There was an error in this gadget

Wednesday, January 5, 2011

YEAH2! KERETA IDAMAN....

SALAM...
Hari ini ada cerita baru...
aku godeh laman web NAZA WORLD...
 tiba2...
aku ternampak kereta ni...
aku suka kereta ni...
ngidam sangat kat kereta ni....
aku nak la kereta ni....
tak pe...
nanti ayah aku dah dapat duit dia....
aku nk pau dia la kereta ni....
smart sangat kereta ni....
lepas aku dapat kereta ni...
aku nak gke melaka nak cuti2 dengan kereta ni...
mesti bestkan....
aku nak bawak kawan2 aku...
lepak kat satu tempat ni...
aku dengar cerita tempat ni best...
aku pun da janji dengan kawan2 aku nak pergi jalan2 dengan dia orang...
aku kalau dah janji....
mesti tunai punye....
don't worry friend....
aku bawak punye....
kowg tunggu je bila kereta ni keluar...
tapi inggat...
kita pergi berjalan ni bukan nak cari pakwe or makwe...
kita berjalan sebab nk merantau....
aku harap owg semua faham....
haha...
k la...
aku sakit perut ni....
tak tau sebab pe...
badan pun macm nk begoyang...
aduh sekse nye....
k la...
salam....

No comments:

Post a Comment