Sunday, December 26, 2010

HARI YANG MEMBOSANKAN DATANG MENTARI YANG MENGEMBIRAKAN....

SALAM...
hari ni aku nak kongsi lagi satu cerita...
nak kata cerita happy...
macam tk berapaa happy...
nak kate bosan....
tak berapa bosan sangatlah...
tapi seronok...
sebab hari ni ada orang...
kte tak berapa rapat sangatlah...
bru hari ni kte orang jadi friendly....
so biasalah baru berkenalan....
aku kenal dia dekat dalam satu majlis....
aku pun mula2 tak sangkalah yang aku akan jatuh gaung bile tenggok muka dia....
perh memang lawo beb....
cair aku....
ayah dia kawan mak aku...
aku selalu gak on9 fb dengan ayah dia...
tapi hari ni...
mak dia pulak nk jadi friends kat fb aku...
wah!!
segan aku....
aku dengan keadaan tegamam and takut...
aku approve dia...
perh sekarang ni tkut2 je aku nak on9...
takut mak dia....
masa first time jumpa aku tenggok mak dia macam garang....
tu yang aku jadi takut...
alahmak!!
cerita yang aku tunggu2 da start...
k la...
lain kali aku sambung lagi....
salam...

No comments:

Post a Comment