Wednesday, December 22, 2010

Salam....
aku rasa hampa semua meseti pelik kenapa aku tunjuk laguni pada blog aku....
sebenarnya....
aku ni sama macam yang lagu ni ceritakan....
aku memang berkenan sagat dengan seorang wanita muka yang bercahaya syurga ni... 
tapi sayang depa tak suka dekat aku...
macam mana nak buat...
hidung tak mancung pipi tak gebu...
apalah yang ada pada aku ni... 
tapi tk apa... 
aku tak takut...
kalau tuhan kata dia milik aku..
aku punyalah...
kalau tak...
bukan milik akulah...
lagipun aku dah penat nk cari awek ni...
cukuplah degan pengalaman pertama aku...
kerana dialah aku jadi bergini...
nasib2...
tapi tak apa...
aku akan merubah semula diri aku supaya menjadi sama macam idola aku...
aku da janji degan ***** ***** supaya tolong igatkan aku kalau2 aku terleka...
harap2 dia bantu aku... 
amin... 
moga2 dia sentasa dirahmati Allah...
bila aku dah berubah time tu aku akn rasa aku dah berjaya degan sebenar2nya...
 da panjang celoteh ni....
penat tangan aku ni menaip... 
ni aku nak bagi nasihat kat hampa semua...
tak payah lah bercinta masa ni....
hang relex je...
beserah jelah...
takyah dok merapu bukan2....
jadi macam aku....
single je...
awek nak dekat aku lari....
bukan sebab malu...
cuma lari sebab tk nk jdi maksiat....
nanti menyesal seumur hidup.... 
apa2 pun....
aku nak ucap thanks sebab sudi baca blog merapu aku ni....
kalau ada apa2 yang hampa semua tak puas hati...
see me in court...
sama2 kita debat... 
tengok siapa betul & siapa salah...
baru puas hati...

1 comment: