Saturday, December 25, 2010

PARTY REUNION MAK AKU....

SALAM....
hari ni aku nak kongsi lagi cerita dengan hampa semua....
hari ni adalah hari yang amat bermakna buat mak aku dan kawan2 dia...
sebab hari ni hari pertemuan dia orang secara beramai2....
memang berjaya walaupun barukali pertama...
aku memang respect dengan mak aku...
sebab boleh handlemajlis yang dihadiri oleh 50 buah keluarga....
perh!!
memang seronok...
aku dapat kenal dengan semua kawan2 mak aku....
yang paling seronok bagi aku...
semua kawan mak aku kenal aku lebih awal daripada adik-beradik aku....
haha!!
semua orang kenal aku sebagai "Captian Haqqiem Jackson"
memang famous nama tu....
mula dari hari ani....
aku nak kekalkan nama tu sebagai identiti aku....
senang semua orang nak ingat....
thanks forr alll sebab support majlis mak aku....
terutama pada AJK majlis, sponser, and all....
tak lupa juga pada MEDAN SELERA JENTAYU....
walaupun kita orang ni ramai....
tapi semua pekerja dengan sempurna....
aku suka sangat....
kepada mat @%&#...
thanks sebab bawak satu family....
dapat jugak aku jumpa live dengan dia...
wah!!
terlebih sudah....
walaupun penat....
tetapi berbaloi....
lega rase bila majlis tu sempurna....
fuh!!
letihnya....
nak chat dekat fb pun tak larat....
sekarang ni nak tido puas2....
sebab besok nak bangun pagi....
nak kemas rumah....
salam semua......

No comments:

Post a Comment